المصرية للمحمول  
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مشترك. للاشتراك الرجاء  أضغط هنـــــــــا
مركز تحميل الصور استعادة كلمة المرور طلب رقم التنشيط تنشيط العضوية البوابة الإسلامية لوحة المفاتيح العربية بث مباشر الإعلان لدينا
العودة   المصرية للمحمول > قسم عروض البيع والشراء ( Sales ) > منتدى العروض التجارية الخاصة بالشركات المشتركة بالمصرية للمحمول

منتدى العروض التجارية الخاصة بالشركات المشتركة بالمصرية للمحمول يسمح بالكتابة في هذا القسم فقط للشركات المشتركة بالمصرية للمحمول

موضوع مغلق

قديم 08-07-2013, 06:21 PM   رقم المشاركة: 61
mostafa_mobim
مشرف قسم صيانة النوكيا

الصورة الرمزية mostafa_mobim

شكراً: 6,549
تم شكره 9,756 مرة في 4,253 مشاركة
mostafa_mobim has a reputation beyond reputemostafa_mobim has a reputation beyond reputemostafa_mobim has a reputation beyond reputemostafa_mobim has a reputation beyond reputemostafa_mobim has a reputation beyond reputemostafa_mobim has a reputation beyond reputemostafa_mobim has a reputation beyond reputemostafa_mobim has a reputation beyond reputemostafa_mobim has a reputation beyond reputemostafa_mobim has a reputation beyond reputemostafa_mobim has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر MSN إلى mostafa_mobim إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mostafa_mobim
رد: تنزيلات ضخمة في اسعار فك شفرات الايفون

هذا لا يجوز طبعآ انا غير راضى عن الاخوان او الاسلام السياسى بشكل عام وكنت اشعر بالعار عند تولى محمد مرسى لرائسه مصر وانا ضد كل سياستهم لكن التعامل بهذا الشكل لا يليق انت بتعرض اعلان لكل الناس مش بتنقى فقط يرجى احترام الاخر وعدم التميز بينهم الاخوان غلطو فى حق نفسهم قبل حق مصر لكن هم فى الاخر مسلمين ومصرين فلا يجوز التعامل بهذا الشكل

mostafa_mobim غير متواجد حالياً  
قديم 30-07-2013, 03:49 PM   رقم المشاركة: 62
Amr_Ebreem
مدير شركة UnlockDB

الصورة الرمزية Amr_Ebreem

شكراً: 65
تم شكره 199 مرة في 14 مشاركة
Amr_Ebreem is just really niceAmr_Ebreem is just really niceAmr_Ebreem is just really niceAmr_Ebreem is just really niceAmr_Ebreem is just really nice
إرسال رسالة عبر MSN إلى Amr_Ebreem إرسال رسالة عبر Skype إلى Amr_Ebreem

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كامل الشبراوى مشاهدة المشاركة
بالتوفيق بس عرفنا الوقت ومعرفتش السعر
اخي الكريم الاسعار موجودة قدام كل سيرفيس وموجودة ايضا علي السيرفر بسعر الدولار و السعر المصري ايضا

برجاء الدخول والتسجيل في الموقع من هنا

الخدمات والاسعار من هنا

ممكن تختار العملة اللي انت عايزها من دولار USD

أو جنية مصري EGP

شكرااا

توقيع :Amr_Ebreem

للاتصال

UnlockDB

م: عمرو ابريم

MSN & Mail : Lex_leader1980@hotmail.com

Sonork : 100.1579166

Gtalk & Mail : UnlockDb@gmail.com
Amr_Ebreem غير متواجد حالياً  
قديم 30-07-2013, 04:01 PM   رقم المشاركة: 63
Amr_Ebreem
مدير شركة UnlockDB

Amr_Ebreem is just really niceAmr_Ebreem is just really niceAmr_Ebreem is just really niceAmr_Ebreem is just really niceAmr_Ebreem is just really nice

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslamwahbaa مشاهدة المشاركة
تم الاتصال على صاحب العرض فطرح سوال غريب ((هل انت من الاخوان المسلمين )) قلت انا اتصل لعمل ولاكنى لست اخوان فطرح سوال اخر ولا ملتحى فكررت الاتصال للعمل فطرح هل ترضى عن الاخوان قلت لا ولا عن مرسى ولاكن ارى ما حدث انقلا ب عسكرى حيث كان من المفترض عمل استفتاء فقال لى اذا انت اخوان وانا لا اتعامل مع الاخوان ولا الملتحين عموما انا خصمك يوم القيامه وانا ملتحى سلفى اعتز بئسلامى ودينى وكل مصرى على راسى بما فيهم اهل الكتاب الا الذين ظلمو منهم
وانا لسة عند مبدئ علي فكرة ولو اي احد بيحمي الارهاب او الارهابين و اللي بيقتلو في الناس او اللي بيدافع عنة او بيساندوه من بعيد لبيعد ويقول انو مش اخوان انا ضده ومش حاتعامل معاه

واظن كل واحد حر في رائية وشغلة

وعلي فكرة انا اصلا كنت عارفك وعارف انك ملتحي وانا مسئلتكش اذا كنت ملتحي ولا لا عشان انا اعرف اخوك اصلا وسئلتك علية ,,وانا ماقولتلكش انا خصمك يوم القيامة ,, وهيا كانت مكالمة واحدة اللي دارت بيني وبينك مش 2 ,, ياريت ماتقولش كلام انا ماقولتوش علي لساني وتحور في الكلام يا أخي السلفي المحترم وانا مابنكرش اللي انا قولتو وانا لسة علي موقفي

للاتصال

UnlockDB

التعديل الأخير تم بواسطة Amr_Ebreem ; 30-07-2013 الساعة 04:18 PM.
قديم 30-07-2013, 04:11 PM   رقم المشاركة: 64
Amr_Ebreem
مدير شركة UnlockDB

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa_mobim مشاهدة المشاركة
هذا لا يجوز طبعآ انا غير راضى عن الاخوان او الاسلام السياسى بشكل عام وكنت اشعر بالعار عند تولى محمد مرسى لرائسه مصر وانا ضد كل سياستهم لكن التعامل بهذا الشكل لا يليق انت بتعرض اعلان لكل الناس مش بتنقى فقط يرجى احترام الاخر وعدم التميز بينهم الاخوان غلطو فى حق نفسهم قبل حق مصر لكن هم فى الاخر مسلمين ومصرين فلا يجوز التعامل بهذا الشكل
الاعلان كان سابق الاحداث في مصر ,, بس بعد ماكل مصر واللي برة مصر شافت الاخ الاخواني الملتحي اللي رمي الاطفال من فوق الخزان في الاسكندرية وموت 3 منهم وغيره من ضرب نار علي الجيش والشعب والشرطة كأن الناس دي كلها بقت فجأة اعداء ليهم وللدين الأسلامي اللي هو اشرف واطهر من انهم يتكلمو بأسمه ,, اظن اني حر اني اعبر عن الي جوايا بالاسلوب اللي انا عايزه طمال مابضرش حد ,, وانا لسة عند موقفي برده اي حد بيحمي الارهاب او بيدافع عنة بغض النظر عن كونو اخوان ولا لا انا مش حاتعامل معاه

للاتصال

UnlockDB

التعديل الأخير تم بواسطة Amr_Ebreem ; 30-07-2013 الساعة 04:22 PM.
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Amr_Ebreem على المشاركة المفيدة:
موضوع مغلق